آ

  • آموزش سنتی مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 68-84]

  • آموزش عالی بازدارنده های فراسازمانی رشد ظرفیت پدیدۀ نظریه‌پردازی در دانشگاه های ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • آموزش عالی ایجاد و بهبود شبکه تبادل دانش ضمنی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • آموزش وپرورش مطالعه علم سنجی در حوزه مطالعات اهداف تربیتی در پایگاه وب آو ساینس از سال 1983 تا 2017 [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • آموزش و ترویج کشاورزی بررسی وضعیت درگاه‌های وب مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور از منظر معیارهای وبسنجی فائو [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 27-45]

  • آمیخته بازاریابی تأثیر به‌کارگیری عناصرآمیخته‌ بازاریابی بر ترافیک و رتبه وبگاه در کتابخانه‌های دیجیتال ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-55]

  • آنتولوژی بررسی کاربرد فن آوری های وب معنایی در سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 85-109]

ا

  • ادبیات کودکان شناسایی مؤلفه های الگوی خلاقیت پلسک در ادبیات کودکان گروه سنی "ب" با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • ارتباط با صنعت اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر تجاری سازی دانش در دانشگاهها: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-20]

  • ارزیابی وب‌سایت موبایلی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران: ارزیابی کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • استاندارد انجمن آمریکائی نمایه‌سازان ارزیابی نمایۀ کتاب‌های انتشار یافته توسط دانشگاه علامه طباطبائی طبق استاندارد انجمن آمریکائی نمایه‌سازان و استاندارد ایزو 999 [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-93]

  • استاندارد ایزو 1996-999 ارزیابی نمایۀ کتاب‌های انتشار یافته توسط دانشگاه علامه طباطبائی طبق استاندارد انجمن آمریکائی نمایه‌سازان و استاندارد ایزو 999 [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-93]

  • استفاده از سیستم اطلاعاتی بررسی نقش میانجی کیفیت بر رابطه بین ویژگی های کاربران و استفاده از سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • اسکاس مروری نظام‌مند بر پژوهش‌های حوزه نظام ساده سازماندهی دانش (اسکاس) بین سال‌های 2010 تا 2020 [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • اسکوپوس بررسی رابطه بین محیط علمی، تجربه پژوهشی و کیفیت برون‌داد‌های پژوهشی: یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • اشتراک دانش بررسی رابطۀ اشتیاق شغلی با اشتراک دانش با میانجی‌گری رفتار شهروندی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 21-40]

  • اشتیاق شغلی بررسی رابطۀ اشتیاق شغلی با اشتراک دانش با میانجی‌گری رفتار شهروندی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 21-40]

  • اطلاع‏یابی بررسی رفتار اطلاع‏ یابی بومیان دیجیتال: مورد مطالعه دانش ‏آموزان 15 تا 18 ساله مدارس هوشمند شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • اعتبارسنجی پرسشنامه ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]

  • اعداد فازی به کارگیری مدیریت ریسک و اولویت بندی ریسک‌ها در راستای توسعه عملکرد کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان فارس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]

  • الگوی خلاقیت پلسک شناسایی مؤلفه های الگوی خلاقیت پلسک در ادبیات کودکان گروه سنی "ب" با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • الگوی سالمون ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]

  • الگوی کیفی الگوی پارادایمی توزیع کتاب در ایران: مبتنی بر رویکرد گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 46-67]

  • الگوی مهو وتیبو پشتیبانی محیط رابط کاربر پایگاه های اطلاعاتی از مدل رفتار اطلاع یابی مهو و تیبو [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • امکان‌سنجی امکان‌سنجی به کارگیری سیستم‌های الکترونیکی حفاظت و نگهداری در کتابخانه‌های عمومی‌ شهر کرمان [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • انتشارات علامه طباطبائی ارزیابی نمایۀ کتاب‌های انتشار یافته توسط دانشگاه علامه طباطبائی طبق استاندارد انجمن آمریکائی نمایه‌سازان و استاندارد ایزو 999 [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-93]

  • انتظارات بررسی شکاف بین انتظارات و سودمندی ادراک شده کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی از قابلیت‏های سامانه مدیریت کتابخانه‏های عمومی کشور (سامان) براساس نظریه انتظار - تایید [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • انتقال دانش عوامل توانمندسازی کتابداران جهت ایجاد و انتقال دانش (مطالعه موردی دانشگاه-های علوم پزشکی ایران و تهران) [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • انتقال دانش اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر تجاری سازی دانش در دانشگاهها: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-20]

  • اهداف تربیتی مطالعه علم سنجی در حوزه مطالعات اهداف تربیتی در پایگاه وب آو ساینس از سال 1983 تا 2017 [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • ایجاد دانش عوامل توانمندسازی کتابداران جهت ایجاد و انتقال دانش (مطالعه موردی دانشگاه-های علوم پزشکی ایران و تهران) [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • ایران بازدارنده های فراسازمانی رشد ظرفیت پدیدۀ نظریه‌پردازی در دانشگاه های ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • ایستگاه مطالعه نقش ایستگاه مطالعه در ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان مشهد [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • اینترنت اشیاء ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 13، شماره 3، 1400]

ب

  • بازاریابی تأثیر به‌کارگیری عناصرآمیخته‌ بازاریابی بر ترافیک و رتبه وبگاه در کتابخانه‌های دیجیتال ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-55]

  • بهره وری شناسایی مؤلفه های نظام آراستگی از منظر رضایت شغلی کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • بومیان دیجیتال بررسی رفتار اطلاع‏ یابی بومیان دیجیتال: مورد مطالعه دانش ‏آموزان 15 تا 18 ساله مدارس هوشمند شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1400]

پ

  • پایگاه اطلاعاتی پشتیبانی محیط رابط کاربر پایگاه های اطلاعاتی از مدل رفتار اطلاع یابی مهو و تیبو [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • پخش کتاب الگوی پارادایمی توزیع کتاب در ایران: مبتنی بر رویکرد گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 46-67]

  • پدیدارشناسی بررسی رفتار اطلاعاتی کاربران کتابخانه‌های عمومی در شبکه‌ی جهانی وب: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • پذیرش فناوری سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانش‌آموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3 [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 62-81]

  • پژوهش کتابداران بررسی عوامل، موانع و راهکارهای مؤثر بر برونداد علمی کتابداران استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • پژوهشگاه ها و موسسات پژوهشی ایجاد و بهبود شبکه تبادل دانش ضمنی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • پیاده‌سازی مدیریت دانش شناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت دانش با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)، مطالعه موردی: شرکت آب‌جنوب‌شرق اهواز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-16]

  • پیشرفت علمی بازدارنده های فراسازمانی رشد ظرفیت پدیدۀ نظریه‌پردازی در دانشگاه های ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • پیشکارهای هوشمند بررسی کاربرد فن آوری های وب معنایی در سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 85-109]

ت

  • تجاری‌سازی اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر تجاری سازی دانش در دانشگاهها: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-20]

  • تجاری‌سازی دانش اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر تجاری سازی دانش در دانشگاهها: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-20]

  • تجربه پژوهشگر بررسی رابطه بین محیط علمی، تجربه پژوهشی و کیفیت برون‌داد‌های پژوهشی: یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • تجربه سازمانی ایجاد و بهبود شبکه تبادل دانش ضمنی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • تحلیل شبکه مطالعه علم سنجی در حوزه مطالعات اهداف تربیتی در پایگاه وب آو ساینس از سال 1983 تا 2017 [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • ترافیک وبگاه تأثیر به‌کارگیری عناصرآمیخته‌ بازاریابی بر ترافیک و رتبه وبگاه در کتابخانه‌های دیجیتال ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-55]

  • ترویج مطالعه نقش ایستگاه مطالعه در ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان مشهد [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • تعداد پیوندها تأثیر به‌کارگیری عناصرآمیخته‌ بازاریابی بر ترافیک و رتبه وبگاه در کتابخانه‌های دیجیتال ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-55]

  • توانمندسازی بررسی تأثیر رضایت شغلی بر رابطه بین توانمندسازی کارکنان و کیفیت خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های دانشگاهی استان خوزستان [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • توزیع کتاب ایران الگوی پارادایمی توزیع کتاب در ایران: مبتنی بر رویکرد گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 46-67]

  • توسعه حرفه‌ای کارکنان واکاوی تأثیر قابلیت‌های نوآوری فناورانه بر توسعه حرفه‌ای کارکنان با میانجی گری مدیریت دانش فردی(مطالعه موردی:کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • تولیدات علمی بررسی عوامل، موانع و راهکارهای مؤثر بر برونداد علمی کتابداران استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400]

ح

  • حرفه توزیع کتاب الگوی پارادایمی توزیع کتاب در ایران: مبتنی بر رویکرد گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 46-67]

  • حفاظت و نگهداری امکان‌سنجی به کارگیری سیستم‌های الکترونیکی حفاظت و نگهداری در کتابخانه‌های عمومی‌ شهر کرمان [دوره 13، شماره 3، 1400]

خ

  • خودکنترلی و رغبت یادگیری بررسی رابطه بین سطح سواد دیجیتالی و یادگیری خودراهبر در میان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 56-79]

  • خود مدیریتی بررسی رابطه بین سطح سواد دیجیتالی و یادگیری خودراهبر در میان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 56-79]

د

  • دانش‌آموز سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانش‌آموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3 [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 62-81]

  • دانش ‏آموزان بررسی رفتار اطلاع‏ یابی بومیان دیجیتال: مورد مطالعه دانش ‏آموزان 15 تا 18 ساله مدارس هوشمند شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • دانش بنیان ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • دانشجویان ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]

  • دانشگاه اصفهان اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر تجاری سازی دانش در دانشگاهها: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-20]

  • دانشگاه شهید باهنر‌کرمان بررسی رابطه بین محیط علمی، تجربه پژوهشی و کیفیت برون‌داد‌های پژوهشی: یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • دانشگاه علوم پزشکی عوامل توانمندسازی کتابداران جهت ایجاد و انتقال دانش (مطالعه موردی دانشگاه-های علوم پزشکی ایران و تهران) [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بررسی رابطۀ اشتیاق شغلی با اشتراک دانش با میانجی‌گری رفتار شهروندی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 21-40]

  • دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران بررسی میزان رعایت اصول و مؤلفه‌های طراحی ترغیبی در وب‌سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • دگرسنجی اشاره‌ در اسناد سیاستی به‌عنوان سنجه‌ای برای ارزیابی علم و فناوری: مطالعه موردی ایران، ترکیه، و فلسطین اشغالی [دوره 13، شماره 3، 1400]

ر

  • رابط کاربر پشتیبانی محیط رابط کاربر پایگاه های اطلاعاتی از مدل رفتار اطلاع یابی مهو و تیبو [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • رضایت شغلی بررسی تأثیر رضایت شغلی بر رابطه بین توانمندسازی کارکنان و کیفیت خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های دانشگاهی استان خوزستان [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • رضایت شغلی شناسایی مؤلفه های نظام آراستگی از منظر رضایت شغلی کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • رفتار اطلاعاتی بررسی رفتار اطلاعاتی کاربران کتابخانه‌های عمومی در شبکه‌ی جهانی وب: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • رفتار اطلاع‌یابی رابطۀ عوامل جمعیت‎شناختی و رفتار برنامه‌ریزی نشده کاربران کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • رفتار اطلاع‌یابی شناسایی عوامل مؤثر روانشناختی بر رفتار اطلاع‌یابی کاربران اطلاعاتی: مطالعه مرور نظام‌مند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 82-105]

  • رفتار اطلاع ‏یابی بررسی رفتار اطلاع‏ یابی بومیان دیجیتال: مورد مطالعه دانش ‏آموزان 15 تا 18 ساله مدارس هوشمند شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • رفتار اطلاع یابی پشتیبانی محیط رابط کاربر پایگاه های اطلاعاتی از مدل رفتار اطلاع یابی مهو و تیبو [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • رفتار برنامه‌ریزی نشده رابطۀ عوامل جمعیت‎شناختی و رفتار برنامه‌ریزی نشده کاربران کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی رابطۀ اشتیاق شغلی با اشتراک دانش با میانجی‌گری رفتار شهروندی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 21-40]

  • رفسنجان بررسی وضعیت معماری کتابخانه‌های عمومی از دیدگاه کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی شهرستان رفسنجان [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • روش پژوهش تحلیل محتوا شناسایی مؤلفه های الگوی خلاقیت پلسک در ادبیات کودکان گروه سنی "ب" با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 13، شماره 2، 1400]

س

  • ساخت ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • سازمان تحقیقات بررسی وضعیت درگاه‌های وب مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور از منظر معیارهای وبسنجی فائو [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 27-45]

  • سامانه سامان بررسی شکاف بین انتظارات و سودمندی ادراک شده کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی از قابلیت‏های سامانه مدیریت کتابخانه‏های عمومی کشور (سامان) براساس نظریه انتظار - تایید [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • سند سیاستی اشاره‌ در اسناد سیاستی به‌عنوان سنجه‌ای برای ارزیابی علم و فناوری: مطالعه موردی ایران، ترکیه، و فلسطین اشغالی [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • سواد دیجیتالی بررسی رابطه بین سطح سواد دیجیتالی و یادگیری خودراهبر در میان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 56-79]

  • سودمندی ادراک شده بررسی شکاف بین انتظارات و سودمندی ادراک شده کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی از قابلیت‏های سامانه مدیریت کتابخانه‏های عمومی کشور (سامان) براساس نظریه انتظار - تایید [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • سیاست پژوهی اشاره‌ در اسناد سیاستی به‌عنوان سنجه‌ای برای ارزیابی علم و فناوری: مطالعه موردی ایران، ترکیه، و فلسطین اشغالی [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • سیستم اتوماسیون اداری بررسی نقش میانجی کیفیت بر رابطه بین ویژگی های کاربران و استفاده از سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • سیستم های آموزش الکترونیکی بررسی کاربرد فن آوری های وب معنایی در سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 85-109]

  • سیستم‌های الکترونیکی امکان‌سنجی به کارگیری سیستم‌های الکترونیکی حفاظت و نگهداری در کتابخانه‌های عمومی‌ شهر کرمان [دوره 13، شماره 3، 1400]

ش

  • شاخص‌های فائو بررسی وضعیت درگاه‌های وب مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور از منظر معیارهای وبسنجی فائو [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 27-45]

  • شاداب سازی تاثیر عوامل شاداب سازی کتابخانه‌ بر جذب کاربران: بررسی دیدگاه کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 17-36]

  • شبکه تبادل دانش ضمنی ایجاد و بهبود شبکه تبادل دانش ضمنی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • شبکه جهانی وب بررسی رفتار اطلاعاتی کاربران کتابخانه‌های عمومی در شبکه‌ی جهانی وب: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • شرکت آب جنوب شرق اهواز شناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت دانش با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)، مطالعه موردی: شرکت آب‌جنوب‌شرق اهواز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-16]

  • شهر سقز بررسی رفتار اطلاعاتی کاربران کتابخانه‌های عمومی در شبکه‌ی جهانی وب: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • شهر مشهد نقش ایستگاه مطالعه در ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان مشهد [دوره 13، شماره 1، 1400]

ط

  • طراحی ترغیبی بررسی میزان رعایت اصول و مؤلفه‌های طراحی ترغیبی در وب‌سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1400]

ع

  • عدم قطعیت به کارگیری مدیریت ریسک و اولویت بندی ریسک‌ها در راستای توسعه عملکرد کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان فارس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]

  • علم سنجی مطالعه علم سنجی در حوزه مطالعات اهداف تربیتی در پایگاه وب آو ساینس از سال 1983 تا 2017 [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • علوم اجتماعی اشاره‌ در اسناد سیاستی به‌عنوان سنجه‌ای برای ارزیابی علم و فناوری: مطالعه موردی ایران، ترکیه، و فلسطین اشغالی [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • عوامل اجتماعی-تربیتی شناسایی عوامل مؤثر روانشناختی بر رفتار اطلاع‌یابی کاربران اطلاعاتی: مطالعه مرور نظام‌مند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 82-105]

  • عوامل اختلالات روانی و شخصیت شناسایی عوامل مؤثر روانشناختی بر رفتار اطلاع‌یابی کاربران اطلاعاتی: مطالعه مرور نظام‌مند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 82-105]

  • عوامل جمعیت‎شناختی رابطۀ عوامل جمعیت‎شناختی و رفتار برنامه‌ریزی نشده کاربران کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • عوامل شناختی شناسایی عوامل مؤثر روانشناختی بر رفتار اطلاع‌یابی کاربران اطلاعاتی: مطالعه مرور نظام‌مند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 82-105]

ف

  • فرهنگ کتابخوانی نقش ایستگاه مطالعه در ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان مشهد [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • فناوری ترغیبی بررسی میزان رعایت اصول و مؤلفه‌های طراحی ترغیبی در وب‌سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1400]

ک

  • کارآمدی سازمانی شناسایی مؤلفه های نظام آراستگی از منظر رضایت شغلی کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • کاربران کتابخانه‌های عمومی بررسی رفتار اطلاعاتی کاربران کتابخانه‌های عمومی در شبکه‌ی جهانی وب: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • کارکنان بررسی رابطۀ اشتیاق شغلی با اشتراک دانش با میانجی‌گری رفتار شهروندی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 21-40]

  • کارکنان کتابخانه‌های عمومی واکاوی تأثیر قابلیت‌های نوآوری فناورانه بر توسعه حرفه‌ای کارکنان با میانجی گری مدیریت دانش فردی(مطالعه موردی:کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • کتاب الکترونیک سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانش‌آموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3 [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 62-81]

  • کتاب الکترونیک مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 68-84]

  • کتاب چاپی مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 68-84]

  • کتابخانه دیجیتال تأثیر به‌کارگیری عناصرآمیخته‌ بازاریابی بر ترافیک و رتبه وبگاه در کتابخانه‌های دیجیتال ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-55]

  • کتابخانه عمومی فراتحلیل مطالعات کاربران کتابخانه‌های عمومی از منظر پیشینه‌پژوهی: مروری نظامند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-26]

  • کتابخانه عمومی به کارگیری مدیریت ریسک و اولویت بندی ریسک‌ها در راستای توسعه عملکرد کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان فارس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی وب‌سایت موبایلی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران: ارزیابی کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی رابطۀ عوامل جمعیت‎شناختی و رفتار برنامه‌ریزی نشده کاربران کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • کتابخانه های دانشگاهی بررسی تأثیر رضایت شغلی بر رابطه بین توانمندسازی کارکنان و کیفیت خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های دانشگاهی استان خوزستان [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • کتابخانه‌های عمومی امکان‌سنجی به کارگیری سیستم‌های الکترونیکی حفاظت و نگهداری در کتابخانه‌های عمومی‌ شهر کرمان [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • کتابخانه‌های عمومی بررسی وضعیت معماری کتابخانه‌های عمومی از دیدگاه کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی شهرستان رفسنجان [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • کتابخانه‏های عمومی بررسی نگرش کاربران نسبت به استقرار کتابخانه‏ ی عمومی موبایلی فارس [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • کتابخانه های عمومی تاثیر عوامل شاداب سازی کتابخانه‌ بر جذب کاربران: بررسی دیدگاه کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 17-36]

  • کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه بررسی عوامل، موانع و راهکارهای مؤثر بر برونداد علمی کتابداران استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • کتابداران عوامل توانمندسازی کتابداران جهت ایجاد و انتقال دانش (مطالعه موردی دانشگاه-های علوم پزشکی ایران و تهران) [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • کتابداران بررسی وضعیت معماری کتابخانه‌های عمومی از دیدگاه کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی شهرستان رفسنجان [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • کتاب‌ داستان شناسایی مؤلفه های الگوی خلاقیت پلسک در ادبیات کودکان گروه سنی "ب" با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • کرمانشاه تاثیر عوامل شاداب سازی کتابخانه‌ بر جذب کاربران: بررسی دیدگاه کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 17-36]

  • کلید واژه‌ها: قابلیت‌های نوآوری فناورانه واکاوی تأثیر قابلیت‌های نوآوری فناورانه بر توسعه حرفه‌ای کارکنان با میانجی گری مدیریت دانش فردی(مطالعه موردی:کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • کلید واژه‏ها: کتابخانه‏ی عمومی موبایلی بررسی نگرش کاربران نسبت به استقرار کتابخانه‏ ی عمومی موبایلی فارس [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • کودکان پیش دبستانی مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 68-84]

  • کیفیت برون‌داد‌های پژوهشی بررسی رابطه بین محیط علمی، تجربه پژوهشی و کیفیت برون‌داد‌های پژوهشی: یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • کیفیت خدمات وب‌سایت موبایلی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران: ارزیابی کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • کیفیت خدمات اطلاعاتی بررسی تأثیر رضایت شغلی بر رابطه بین توانمندسازی کارکنان و کیفیت خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های دانشگاهی استان خوزستان [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • کیفیت سیستم اطلاعاتی بررسی نقش میانجی کیفیت بر رابطه بین ویژگی های کاربران و استفاده از سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 4، 1400]

گ

  • گزارشگیری ارزیابی نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای درون‌سازمانی (پند، پروان، اوراکل تهران، سیماد و ماوا) از لحاظ شاخص های عملکردی براساس دیدگاه کتابداران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-61]

م

  • متوسطه دوره اول سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانش‌آموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3 [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 62-81]

  • محیط علمی بررسی رابطه بین محیط علمی، تجربه پژوهشی و کیفیت برون‌داد‌های پژوهشی: یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • مدارس هوشمند بررسی رفتار اطلاع‏ یابی بومیان دیجیتال: مورد مطالعه دانش ‏آموزان 15 تا 18 ساله مدارس هوشمند شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • مدل پذیرش فناوری 3 سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانش‌آموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3 [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 62-81]

  • مدل داده ای چارچوب توصیف منبع بررسی کاربرد فن آوری های وب معنایی در سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 85-109]

  • مدلسازی ساختاری تفسیری شناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت دانش با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)، مطالعه موردی: شرکت آب‌جنوب‌شرق اهواز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-16]

  • مدیریت دانش شناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت دانش با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)، مطالعه موردی: شرکت آب‌جنوب‌شرق اهواز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-16]

  • مدیریت دانش فردی واکاوی تأثیر قابلیت‌های نوآوری فناورانه بر توسعه حرفه‌ای کارکنان با میانجی گری مدیریت دانش فردی(مطالعه موردی:کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • مدیریت ذخیره و بازیابی اطلاعات ارزیابی نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای درون‌سازمانی (پند، پروان، اوراکل تهران، سیماد و ماوا) از لحاظ شاخص های عملکردی براساس دیدگاه کتابداران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-61]

  • مدیریت ریسک به کارگیری مدیریت ریسک و اولویت بندی ریسک‌ها در راستای توسعه عملکرد کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان فارس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]

  • مدیریت گردش اطلاعات ارزیابی نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای درون‌سازمانی (پند، پروان، اوراکل تهران، سیماد و ماوا) از لحاظ شاخص های عملکردی براساس دیدگاه کتابداران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-61]

  • مدیریت منابع انسانی شناسایی مؤلفه های نظام آراستگی از منظر رضایت شغلی کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • مرور سیستماتیک مروری نظام‌مند بر پژوهش‌های حوزه نظام ساده سازماندهی دانش (اسکاس) بین سال‌های 2010 تا 2020 [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • مرور نظام‌مند شناسایی عوامل مؤثر روانشناختی بر رفتار اطلاع‌یابی کاربران اطلاعاتی: مطالعه مرور نظام‌مند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 82-105]

  • مروری نظامند فراتحلیل مطالعات کاربران کتابخانه‌های عمومی از منظر پیشینه‌پژوهی: مروری نظامند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-26]

  • مستند سازی تجربیات ایجاد و بهبود شبکه تبادل دانش ضمنی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • مطالعات کاربران فراتحلیل مطالعات کاربران کتابخانه‌های عمومی از منظر پیشینه‌پژوهی: مروری نظامند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-26]

  • معماری بررسی وضعیت معماری کتابخانه‌های عمومی از دیدگاه کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی شهرستان رفسنجان [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • مهارت های سواد اورژانسی مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 68-84]

  • موانع و مشکلات بازدارنده های فراسازمانی رشد ظرفیت پدیدۀ نظریه‌پردازی در دانشگاه های ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 13، شماره 4، 1400]

ن

  • نرم‌افزارهای درون‌سازمانی ارزیابی نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای درون‌سازمانی (پند، پروان، اوراکل تهران، سیماد و ماوا) از لحاظ شاخص های عملکردی براساس دیدگاه کتابداران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-61]

  • نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ارزیابی نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای درون‌سازمانی (پند، پروان، اوراکل تهران، سیماد و ماوا) از لحاظ شاخص های عملکردی براساس دیدگاه کتابداران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-61]

  • نظام آراستگی شناسایی مؤلفه های نظام آراستگی از منظر رضایت شغلی کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • نظام ساده سازماندهی دانش مروری نظام‌مند بر پژوهش‌های حوزه نظام ساده سازماندهی دانش (اسکاس) بین سال‌های 2010 تا 2020 [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • نظام‌های سازماندهی دانش مروری نظام‌مند بر پژوهش‌های حوزه نظام ساده سازماندهی دانش (اسکاس) بین سال‌های 2010 تا 2020 [دوره 13، شماره 1، 1400]

  • نظریه انتظار تأیید بررسی شکاف بین انتظارات و سودمندی ادراک شده کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی از قابلیت‏های سامانه مدیریت کتابخانه‏های عمومی کشور (سامان) براساس نظریه انتظار - تایید [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • نظریه‌پردازی بازدارنده های فراسازمانی رشد ظرفیت پدیدۀ نظریه‌پردازی در دانشگاه های ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • نمایه استنادی علوم اشاره‌ در اسناد سیاستی به‌عنوان سنجه‌ای برای ارزیابی علم و فناوری: مطالعه موردی ایران، ترکیه، و فلسطین اشغالی [دوره 13، شماره 3، 1400]

  • نمایه‌سازی ارزیابی نمایۀ کتاب‌های انتشار یافته توسط دانشگاه علامه طباطبائی طبق استاندارد انجمن آمریکائی نمایه‌سازان و استاندارد ایزو 999 [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-93]

  • نمایه کتاب ارزیابی نمایۀ کتاب‌های انتشار یافته توسط دانشگاه علامه طباطبائی طبق استاندارد انجمن آمریکائی نمایه‌سازان و استاندارد ایزو 999 [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-93]

  • نهاد کتابخانه‌های عمومی بررسی شکاف بین انتظارات و سودمندی ادراک شده کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی از قابلیت‏های سامانه مدیریت کتابخانه‏های عمومی کشور (سامان) براساس نظریه انتظار - تایید [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • نهاد کتابخانه‌های عمومی بررسی وضعیت معماری کتابخانه‌های عمومی از دیدگاه کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی شهرستان رفسنجان [دوره 13، شماره 1، 1400]

و

  • واژه های کلیدی: عوامل موثر بر توانمندسازی عوامل توانمندسازی کتابداران جهت ایجاد و انتقال دانش (مطالعه موردی دانشگاه-های علوم پزشکی ایران و تهران) [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • وب سایت بررسی میزان رعایت اصول و مؤلفه‌های طراحی ترغیبی در وب‌سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • وب‌سایت کتابخانه وب‌سایت موبایلی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران: ارزیابی کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • وب‌سایت کتابخانه مرکزی بررسی میزان رعایت اصول و مؤلفه‌های طراحی ترغیبی در وب‌سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • وب‌سایت موبایلی وب‌سایت موبایلی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران: ارزیابی کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 2، 1400]

  • وب‌سنجی بررسی وضعیت درگاه‌های وب مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور از منظر معیارهای وبسنجی فائو [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 27-45]

  • وب معنایی بررسی کاربرد فن آوری های وب معنایی در سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 85-109]

  • ویژگی‌های کاربران سامانه بررسی نقش میانجی کیفیت بر رابطه بین ویژگی های کاربران و استفاده از سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 4، 1400]

  • ویژگی‏های کتابخانه‏ی عمومی موبایلی فارس بررسی نگرش کاربران نسبت به استقرار کتابخانه‏ ی عمومی موبایلی فارس [دوره 13، شماره 2، 1400]

ه

  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 13، شماره 3، 1400]

ی

  • یادگیری الکترونیکی ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]

  • یادگیری خودراهبر بررسی رابطه بین سطح سواد دیجیتالی و یادگیری خودراهبر در میان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 56-79]